subota, 15. prosinca 2012.

Kérastase Ciment Thermique

Kérastase Ciment Thermique mlijeko uz pomoć topline obnavlja strukturno oslabljenu kosu. Ovaj proizvod je revolucionaran utoliko što u sebi sadrži inovativnu tehnologiju Vita-Ciment i Vita-Topseal koja obnavlja međustanične veze, unutarnju strukturu te štiti vlakno od agresora. 

Zasigurno najprodavaniji proizvod iz Kérastase laboratorija. Obnavljajuće mlijeko koje se aktivira toplinom i štiti kosu od pucanja čineći je mnogo čvršćom i jednostavnijom za oblikovanje.

Ovaj proizvod sam prvi put kupila prije nešto manje od 5 godina i od tada se ne odvajam od njega te ga uvijek moram imati u svom kozmetičkom ormariću u kupaoni. Da moram izabrati samo jedan proizvod za stiliziranje kose do kraja života to bi bio ovaj. :-)
Kérastase Ciment Thermique
Kérastase Ciment Thermique dolazi u zelenoj tubi, a sadrži 125 ml proizvoda. Miris mlijeka je svjež, citrusan i osvježavajući. Tekstura proizvoda je dosta rijetka, ali ne vodenasta, tako da nimalo ne masti kosu i ne otežava je (to mi je važno jer je moja dosta tanka iako je ima dosta). 

Ja ga nanosim na ručnikom posušenu kosu na način da malu količinu proizvoda istisnem na dlan, umasiram u kosu, posebnu pažnju posvećujući vrhovima, tj. djelovima kose koji su najizloženiji oštećenju i pucanju. Izbjegavam ga stavljati na korjen kose. Nakon toga je raščešljam češljem sa širokim zupcima počevši od vrhova prema korjenu da se mlijeko ravnomjerno rasporedi po cijeloj dužini kose. Ne ispire se.

Kako je ovo proizvod koji se aktivira toplinom, koristim ga samo onda kada feniram kosu četkom ili prije peglanja. Fenomenalna stvar kod Cimenta je što se njegov učinak zaštite od topline zadržava u kosi još 5 pranja.

Prije nego sam ga počela koristiti moja je kosa bila stvarno nikakva - brzo je pucala zbog čega nikako nisam uspjevala postići željenu dužinu kose, prilikom češljanja se strašno lomila, letjela je na sve strane, a kod feniranja na ravno nije bilo šanse da ostane takva duže od pola sata.

Prve rezultate sam primjetila već nakon nekoliko korištenja, a nakon otprilike mjesec dana izgled i kvaliteta kose su se značajno poboljšali. Sada je moja kosa drastično čvršća, vrhovi skoro pa uopće ne pucaju, sjajnija je i podatnija, ne mogu opisati ogromnu razliku u odnosu na prije. Iako Ciment Thermique nije namjenjen hidratiziranju kosa je izrazito glatka i meka na dodir. Savršenstvo od proizvoda!

Kérastase osim njega u ponudi ima i Chroma Thermique (za zaštitu obojene kose) te Nectar Thermique (isprobala sam ga nekoliko puta, nešto je teži od Cimenta, namjenjen je suhoj kosi).

Iako je cijena nešto viša i iznosi 217 kn u našim salonima, preporučam ga od svega srca jer je zaista odličan proizvod i dugo će vam trajati. Naravno, ja ga nabavljam preko stranica Feelunique i Lookfantastic gdje je dosta jeftiniji.

2 komentara :

  1. Kod nas naravno nabijaju cijene gdje god stignu :D ovaj mi je proivod na wish listi, jer sam nažalost zanemarila taj dio njege kose i zaštite od toplinskih uređaja. :/
    Morat ću te shareati na fejsu da ti ljude malo posjete blog jer je zaista odličan ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina, ne isplati sa kod nas kupovati, preko neta je dosta povoljnije. Meni je ovo jedan od 3 proizvoda kojeg uvijek moram imati u toaletnom ormariću. S njim sam napokon uspjela pustiti kosu do željene dužine.

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena