srijeda, 15. svibnja 2013.

Summer wish list - part 1

Surf
Ljeto nam je doslovno pred vratima, a ja ne mogu prestati razmišljati o kupanju, plažama, ljetnim festivalima i koncertima te naravno o novoj "potrebnoj" kozmetici. Ljeto je moje omiljeno godišnje doba i najdraže bi mi bilo kada bi trajalo cijelu godinu. :-) Ali se onda ne bih imala čemu veseliti. U ovom prvom dijelu moje wish liste ću pokazati što sve želim od preparative i nešto malo odjeće (većinom za plažu). Neki od proizvoda su već kupljeni, drugi naručeni, treći su pak još uvijek samo na listi, ali nadam se da ću uspjeti kupiti većinu.

Prva je na listi Sisley Eye Contour Mask. Njega kože mi je navažniji dio korištenja kozmetike, a za ovu masku sam čula same pohvale. Ok, znam, ima bizarno visoku cijenu, ali ukoliko naletim na neki popust, nadam se da ću si je jednom priuštiti.
Sisley Eye Contour Mask
Yves Rocher Monoï De Tahiti kolekcija me oduševila, a suho ulje u spreju i ovo sa šljokicama su već u mom toaletnom ormariću. Parfem imam od prošle godine, tako da mi još preostaje samo nabaviti Lagoon Hair & Body Wash i Moisturizing Perfumed Bodymist da upotpunim kolekciju. Ukoliko imate priliku da isprobate koji od ovih proizvoda, preporučam da to učinite jer će vas miris oduševiti.
Yves Rocher Monoi collection
Ljeti ne idem nigdje bez svoje omiljene Kérastase Soleil linije. Jako sam zahtjevna kada je u pitanju njega kose, a kako je ljeti ona podložnija isušivanju i pucanju vrhova, potrebni su mi proizvodi koji će je sačuvati od štetnih vanjskih utjecaja. Godinama sam vjerna ovoj liniji i smatram je najboljom mogućom za ljeto. Neke od proizvoda imam, a druge još čekam da stignu. Čim svi budu na okupu napraviti ću recenziju.
Kerastase Soleil
Lancaster ima odlične proizvode za zaštitu od sunca i nakon njega, ja padam na ulja za tijelo i tako se ovaj proizvod našao na listi - Legendary Tan Oil. Tu je i jedan novitet iz Lancaster kuće - Summer Splash toaletna voda. Drago mi je da su odlučili izbaciti na tržište novi miris, njihov Aquazur mi je bio jedan od dražih ljetnih mirisa (i prvi poklon koji sam dobila od dragog), ali ga na žalost, ne proizvode više. Mislim da će mu ovaj biti dobra zamjena, ako dođe u naše parfumerije.
Lancaster Legendary Tan Oil
Lancaster Summer Splash
Bobbi Brown Beach miris naravno nije dostupan u našim parfumerijama, ali ja ga želim, iako ga nikad nisam pomirisala. :-D Ali mislim da nešto što opisuju kao savršenu kombinaciju mirisa morske vode, jasmina, mandarine i Copperttone-a, ne može biti loše. U Beach mirisnoj kolekciji se još nalaze i pripadajući proizvodi za njegu tijela, a ja se uopće ne bih bunila da dobijem koji na poklon. :-)
Bobbi Brown Beach
O Hei Poa ulju sam već pisala, a ove godine planiram isprobati još neke proizvode.
Hei Poa Collection
Za sada dosta o kozmetici, barem onoj preparativnoj, prelazim na odjeću. Ok, još nisam uspjela pronaći u dućanima ništa ljetne odjeće, a da mi se sviđa. Tješim se da je još prerano. Ali zato sam pronašla savršeni Rip Curl bikini. Luda sam za bikinijma, pogotovo surferskih brandova - čvrsti su, ne ofucaju se nakon jedne sezone i ne izbljede. Svake godine kupim barem 2 komada, a ove sam već nabavila ovaj narančasti. Jedina je razlika što moj nema ovu traku po sredini leđa, već se normalno veže. Ljepši mi je tako. Ljubičasti je za sada samo na ovoj listi, ali tko zna...
Rip Curl Tiki Goddess
Rip Curl bikini
Sviđa mi se i ovaj Billabong narančasto-žuti, boje me podsjećaju na zalazak sunca. Bijela haljinica istog branda mi je preslatka, volim lagane lepršave komade odjeće ljeti.
Billabong Summer 2013
Još malo Rip Curl-a. Boardshorts na ovoj slici su, u biti, od prošle godine, ali RC svake godine izbaci zanimljive modele. Obožavam ih, stvarno su praktični komad odjeće, pogotovo kad ste pola dana na plaži, a drugu polovinu u maloj barci. :-) Nevjerojatno brzo se suše pa i ako odletite u more s nijma, nije problem. Ne volim previše odjeće na sebi ljeti, tako da kada sam u svojoj ili momkovoj vikendici, dovoljan mi je par ovakvih boardshorts-a i nekoliko bikinija.
Rip Curl Boardshorts
Sad će ispast da radim za Rip Curl, ali pogledajte samo ovaj preslatki ručnik za plažu. Želim ga i gotovo! :-D Ubacila sam na sliku i dvije torbe za plažu koje mi se sviđaju, prva čak ima i ležaljku, haha. Mislim da je to sve od odjeće i dodataka što želim, barem za po danu.
Rip Curl Beach Accessories
I na kraju nova Yankee Candle Cool Pops kolekcija. Voćni ljetni mirisi zvuče neodoljivo, a mene posebno privlače Banana Blueberry i Pina Colada.
Yankee Candle Cool Pops

Mislim da je ovo dosta za prvi dio wish liste. :-D Jeste li vi već složile svoju?

Sve slike su preuzete sa interneta.

8 komentara :

  1. Ooo, super ti je WL!! I ja želim ovaj YR šampon & kupku iz Monoi de Tahiti linije, baš sam je tražila jučer u Splitu i naravno dobila odgovor: "Vi ste već treći danas, bla, bla, bla"... Naravno da je nisu dobivali u Splitu, zašto i bi?!
    Ja sam dio svoje WL već pokupovala, nešto već imam, nešto čekam da donesu rođaci, nešto poštar :)
    Kerastase linija za ljeto mi je odlična, imam ovaj sprej/kremu za zaštitu kose i obožavam ga :D Ove godine sam si odlučila malo promijeniti masku i šampon nakon sunčanja pa još razmišljam što da uzmem, mislim da će najvjerojatnije biti Fekkai :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx. :-) Yves Rocher će dobiti Lagoon šampon/kupku početkom srpnja. :-) To i Bodymist. I mene se privlačili Fekkai proizvodi jedno ljeto, ali nisam htjela eksperimentirati, nekako imam povjerenje samo u Kerastase.

      Izbriši
    2. Ma daj? A meni su dali potpuno drugu informaciju za YR i u trgovini u Splitu i preko službene stranice?! Nadam se da si ti dobila pravu informaciju :D
      Ja ću si uzeti onaj Fekkai detox šampon, pa javim kakav je :D

      Izbriši
    3. I ja se nadam da je info koji sam ja dobila točan. Zbog nas, e. :-D Super za Fekkai, mene je zanimala Marine Summer linija za ljeto, ali nisam uzimala.

      Izbriši
  2. Odlična wish lista :D moja je poprilično dugačka, ako uspijem do jeseni sve pokupovat nitko sretniji od mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ću i ja uspjeti kupiti većinu stvari sa svoje. :-)

      Izbriši
  3. YC svijeće <3 I'm in love!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja. :-D
      Malo sam ih zanemarila u zadnje vrijeme, ali nadam se uskkoro upotpuniti kolekciju. Oduševila me Black Coconut.

      Izbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena