ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

*Holiday Shopping*

Ostao je još samo jedan dan do dočeka Nove godine i vrijeme je za poslijednji ovogodišnji New in. S obzirom da sam donijela čvrstu odluku o manjem trošenju i kupovanju kozmetike u 2014. godini, ne planiram nastavljati sa mjesečnim New in člancima, već onako, kad se skupi nakon nekog vremena. :-D Da ne duljim previše, evo mog blagdanskog shoppinga.


Guerlain Crazy Paris Météorites Pearls LE 2013. sam si sama poklonila nakon rođendana, a o njima ste već mogli čitati ovdje. I dalje sam jednako oduševljena njima, koristim ih skoro pa svakodnevno jer obožavam finish koji ostavljaju na koži. A i gušt mi ih je gledati :-D
S L'Occitane Fleur d'Or & Acacia Luminous Body Oil sam opsjednuta. Ima divan, divan miris, a koža je premekana nakon mazuckanja i taj osjećaj traje do idućeg tuširanja. Definitivno vam preporučam da isprobate koji proizvod iz ove kolekcije jer mirišu savršeno!


Prije nekih 2 i po tjedna sam otišla do Mullera po čarapice, a izašla sam sa još 3 kozmetička proizvoda. Prvi je Burt's Bees Rejuvenating Lip Balm Acai Berry, jedna od mojih najdražih mazalica za usne. Miriše za pojesti, po onim starim Hubba Bubba žvakama, odlično hrani usne i nije ga potrebno često nanositi. Artdeco sjenilo No. 88 iz Talbot Runhof jesensko-zimske kolekcije ne znam ni sama zašto sam kupila, valjda impulzivno :-/ Clinique Chubby Stick me, iskreno, nikada nisu privlačili, ali kada sam ih isprobala bila je druga priča. Izabrala sam nijansu No. 14 Curvy Candy za koju sam čak dobila od momka kompliment: "Od sada nosi samo to, to ti jedino stoji":-D Ali doista, ne odvajam se od ovog sjajila/ruža/balzama, što li je već i korsitim ga svaki dan. Kad mi jedino on stoji. :-P


A kako sam napokon potrošila i Avene umivalicu, htjela sam isprobati nešto drugo. Sjetila sam se recenzije od Mell o NUXE Rêve de Miel gelu i nisam požalila. Recenzija će ići ubrzo, a za sada mogu reći da je jedna od najboljih koje sam koristila.

A konačno sam si nabavila i figaro za kosu - Remington CI9532 Pearl Pro Curl Hair Styler koji sam željela valjda 200 godina. Lokne koje sam dobila s njim su predivne, ali da bi frizura ostala čvrsta uzela sam i L’Oreal Professionnel Infinium Lumiere lak za kosu, a od momka na poklon dobila i Wellaflex pjenu za kovrče. On i ja imamo neko nepisano pravilo da mi za svaki Božić pokloni i jedan lakić uz glavni poklon, a ove je godine izabrao Essie Devil's Advocate. Baš mi je falila takva tamnija nijansa i jedva ga čekam staviti za doček.


To je sve :-) Ima li neki proizvod za koji biste željele vidjeti recenziju što prije? Što ste vi sve kupovale ovaj mjesec?
P.S. Sad sam skužila da sam zaboravila slikati NUXE gel. :-(


10 komentara :

  1. alittlemakeupobsessed30. prosinca 2013. u 12:07

    divne stvarčice <3
    meteorite bi ti prve ukrala :))))

    a i sve ostalo je divno :)
    zanima me burt bees balzam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, meteoriti su divni, divni. <3
    Ide recenzija za BB balzame. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene jako zanima recezija ovog L'Oreal laka za kosu! :)
    I stvarno si divan shopping obavila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. :-)
    Nisam imala u planu recenziju za njega, ali budem. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam isto neki dan sebi naručila figaro koji tako dugo želim. Sve ti je lijepo i po mome ukusu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam se godinama držala ravne kose, sad me puklo na kovrčavu :-) Zanima me koji si uzela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odakle je figaro? Jel to onaj za veeelike kovrče?

    OdgovoriIzbriši
  8. Figaro je Remington, uzela sam ga u Emmezete, ali imaš ga na svim mjestima gdje se prodaje tehnika. Kovrče budu one lijepe, veeeelike. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš tražim neku dobru tamnu nijansu laka za nokte, možda bi i taj mogla probati.

    OdgovoriIzbriši
  10. Preporuke za Essie - lako se maže, ima visoki sjaj i bez top coat-a i brzo suši

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena