srijeda, 26. ožujka 2014.

Green Girl proizvodi - recenzija

Već ste sve čule, a vjerujem i isprobale, popularne Green Girl proizvode, stoga je neću posebno predstavljati. :-) Nedavno sam i ja napokon obavila prvu kupnju kod nje, a za prvu narudžbu sam izabrala My Own Gentleman ulje i Touch My Skin masku. Uz to sam dobila i mali testerić One in a million micelarne otopine, ali nju neću recenzirati za sada.


My Own Gentleman ulje

Godinama sam fan skidanja make up-a uljnom metodom, zapravo jedino nju i prakticiram. Sve do nedavno koristila sam samo Shu Uemura ulje (recenzija), no onda sam odlučila dati šansu i Green Girl ulju. Moram priznati da sam bila pomalo skeptična, ne znam ni sama zašto.


My Own Gentleman ulje dolazi pakirano u prozirnoj bočici sa pumpicom kojom se ulje lako dozira. Moje miriše nježno i slatkasto, miris me podsjeća na one stare Kiki bombone, narančaste :-D Usporedbe radi, Shu Uemura ulje nema neki izraženi miris, osjeti se malo ulje i to je to. Tekstura je gusta i bogata i to mi se jako sviđa, prvenstveno zato što sa manjom količinom proizvoda mogu ukloniti više make up-a. Osobno mi je dovoljan jedan pritisak na pumpicu za dnevnu šminku. I još pola pritiska za uklanjanje večernjeg make up-a. :-D Znači, što se tiče teksture, pobjeđuje Green Girl, više mi odgovara tekstura njezinog ulja.
Način korištenja je isti kod oba: ulje se umasira na suhu kožu dok se šminka ne otopi, doda se mrvica tople vode da bi se ulje pretvorilo u mlijčnu emulziju te ispere. Prejednostavno + dodajem da od kada sam krenula sa uljnom metodom uklanjanja šminke, ono mi uopće nije problem, čak ni kada sam krepana i ne da mi se ništa.


Rezultati su odlični, sav make up je temeljito uklonjen, koža je mekana i čista, a uz to ulje i ne iritira oči.
Cijena My Own Gentleman ulja iznosi 60 kn za 200 ml proizvoda. Rok trajanja je minimalno 6 mjeseci.

Zaključno: što zbog sastava, cijene i prisupačnosti definitivni pobjednik je Green Girl ulje i od sada nastavljam isključivo njega kupovati. A mislim da ću dati šansu i njezinom Take it off - balzamu za skidanje šminke. :-)

Sastav: biljno ulje suncokreta, biljno ulje ricinus, polysorbat 80, prirodni miris.

Touch My Skin maska

Touch My Skin maska na bazi AHA kiselina te je namjenjena svim tipovima kože. Green Girl postotak AHA kiselina prilagođava vašim potrbama i tipu koži pa tako moja sadrži 10%. Dolazi u maloj bočici sa poklopcem koji se otvara na "klik". Miris je voćni, pomalo kiselkast, ali nije intenzivan. Tekstua maske je gelasto-tekuća, lako se nanosi na koži i ne klizi s nje.


Nanosim je na očišćenu i suhu kožu lica, izbjegavajući područje oko očiju. Ostavi se da djeluje 10-ak minuta, a zatim ispere vodom. Preporuka je da se koristi navečer. Za vrijeme korištenja osjeti se lagano peckanje, koje nestaje kada se maska osuši. 
Mene je ova maska maksimalno oduševila. Naime, uspješno je riješila neke poprilično bolne i upaljene procese koji su mi se javili taman u vrijeme dok sam čekala paketić. Jednostavno su se sasušili ful brže nego bi bez nje. Uz to, koža je tako mekana i glatka na dodir, odavno nije bila takva, doslovno se ne stajem dirati po licu. Obožavam ovu maskicu <3 nbsp="">


Cijena male verzije od 50 grama iznosi 45kn, a one od 100 grama 85 kn. Rok trajanja je do 6 mjeseci uz čuvanje u hladnjaku.

Sastav: hidrolat crni ribiz, urea, mliječna kiselina, glikolna kiselina, limunska kiselina, jabučna kiselina, vinska kiselina, prah brusnice, prah borovnice, ksantan guma, ekstrakt borovnice, ekstrakt rotkvice (prirodni konzervans).

Na kraju mi je još jedino ostalo da pohvalim Green Girl, izrazito draga ljubazna i strpljiva. Tako mi je drago što imamo mogućnost konzultacije s njom prije kupovine te što se proizvodi prilagođavaju potrebama kože. 

Koji su vaši omiljeni Green Girl proizvodi? Neke preporuke?

15 komentara :

  1. Meni ulje isto miriši po bombonima, ali po nekim od grožđa. :D Masku još nisam isprobala, no nadam se da hoću jer je svi hvale. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Maska je odlična, očisti mi pore bolje od ikoje druge koju sam isprobala. Općenito ten izgleda divno nakon nje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja isto jako volim ulje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobar naša Green Girl, ja uživam u svakom proizvodu pa tako i u ova dva. Ulje sam imala, sad imam balzam i naravno ovu AHA masku koja mi je upravo pri kraju. Odlična recenzija kao i uvijek kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ulje je prava milina za korištenje, a jedva čekam isprobati i neke druge njene proizvode. Ugodno su me iznenadili :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala puno :-)
    Baš me kopka taj balzam, ali ne vjerujem da ću ga uzimati prije nego potrošim ulje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oboje zvuči odlično. Daj molim te usporedi ovu masku s Caudalie Vinoperfect (ako se ne varam, koristila si i nju). Koja ti je bolja?

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, imala sam i nju. :-)
    U principu su skroz različite po djelovanju. Ova mi je sasušila te upalice i općenito ubrzala proces zacjeljivanja. Uz to i dobro očisti kožu, a na dodir je nenormalno mekana. Sa Caudalie bih više postigla onaj efekt blistave, posvjetljene kože. Sada sam upravo u fazi testiranja Alpha-H pilinga, za koji mi se čini da, uz piling, ima još i efekt koji bih dobila sa Caudalie maskom - posvjetljen i ujednačen ten. Ali moram ga još dobro isprobati pa ću napisati detaljnu recenziju :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti na odgovoru i veselim se recenziji Alpha-H pilinga :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična recenzija! Imam oba proizvoda i jako ih volim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. super mi zvući taj Touch My Skin maska :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Maska je genijalna, mene je doslovno spasila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. alittlemakeupobsessed8. travnja 2014. u 12:12

    probala sam ulje, fino mi je, miriše predivno no ne skida mi skroz šminku :(
    zanima me sad balzam, jako :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne mogu vjerovati da ti ne skine sve :-( Baš šteta, meni otopi i najjači make up.

    OdgovoriIzbriši
  15. alittlemakeupobsessed10. travnja 2014. u 11:54

    da, i ja sam ostala u čudu, a čak nije da sam imala full coverage puder ni nešto pretežal make up za skinuti :(

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena