subota, 21. lipnja 2014.

*Summer shopping Part 1*

Prošlo je dosta vremena od posljednjeg New in članka. Razlog tome je što sam kupovinu kozmetike nastojala svesti na minimum, ali isto se nakupilo nešto proizvoda :-)


Krećem sa drogerijskim proizvodima. Afrodita 100 % SPA šećerni piling za tijelo koristim već neko vrijeme i iako sam zadovoljna njime, ne mogu reći da sam 100% oduševljena. Voljela bih da su piling zrnca u njemu malo gušća i sitnija, ali sviđa mi se kako je koža mekana i nahranjena nakon njega - klik na recenziju. Le Petit Marseillais gelovi za tuširanje su me privukli čim su se pojavili kod nas. Osobno su mi se najviše svidjeli Lait d’amande douce s mirisom slatkog badema koji je ujedno i moj favorit, Crème fleur d’oranger mirisa cvijeta naranče te Crème miel de lavande od meda lavande. S obzirom da već postoji tona recenzija po blogovima, ja ih neću recenzirati, ali ću samo ukratko reći da sam stvarno zadovoljna mirisima te njegom koju pružaju. U principu, sve što očekujem od gela za tuširanje, našla sam u Le Petit Marseillais proizvodima. :-) A nedavno sam iznenadila kada sam, šetajući Bipom, ugledala Malibu Sun Tanning Bronzing Butter. Već duže vremena želim isprobati njihov famozni butter za tamnjenje, ali kako ovaj moj sadrži niski SPF 8, koristit ću ga samo predvečer kada sunce pada i nakon što uhvatim malo boje. Iskreno, više sam ga uzela zbog savršenog tropskog voćno-kokosastog mirisa, nego zbog zaštite. Za to imam neke druge proizvode :-)


A kada smo već kod zaštite od sunca, opkrbila sam se omiljenim Lancaster proizvodima - Velvet Milk Sublime Tan SPF 30 mlijeko za tijelo te Sun Velvet Touch Cream SPF 30 o kojoj ste mogli čitati prošle godine u ovom članku - klik. Njihovim sam proizvodima vjerna godinama i unatoč visokoj cijeni, preporučila bih ih svakome mirne duše. Osim kože, važno je njegovati i kosu nakon izlaganja suncu. I ovaj put sam igrala na sigurno sa Kérastase Bain Après Soleil i Lait Richesse. Već godinama jedino njima vjerujem, a rezultat je sjajna i zdrava kosa na kraju sezone, bez ispucalih vrhova i oštećenja.


A napokon je došao red i na malo dekorative. :-) MAC Flamingo ruž sam dugo željela, a nakon što sam položila zadnji ispit na faksu dobila sam ga na poklon od momka. YSL Kiss & Blush je proizvod za koji sam znala da će mi se svidjeti i prije negoli sam ga kupila. Riječ je o multifunkcionarnom proizvodu koji se može koristiti i na usnama i na obrazima, a u oba slučaja se pokazao odličnim! Recenzija kroz koji dan :-)


A sada najdraži dio. Prije nekog vremena sam igrala nagradnu igru kod Mell's corner u kojoj sam osvojila nagdradu!!!! Prvi put u životu da sam nešto osvojila :-D Doslovno sam danima skakala od sreće po kući. A sada na sadržaj paketića. Nagrada je uključivala Avène Très Haute Protection Réflexe Solaire 50+spf - za zaštitu osjetljive kože od sunca i Eau Thermale termalnu vodu. Pakiranje kreme je preslatko i praktično za nošenje u neseseru (jer je zaštitu važno obnoviti tokom dana) i jedva čekam krenuti sa isprobavanjem.  Avène termalna voda u malom pakiranju je također praktična za putovanja i jedina je termalna kojoj sam vjerna. :-)
Uz glavnu nagradu Mell mi je poslala i dva testera u izdašnoj količni. Biotherm Blue Therapy Serum-in-oil te Uriage Aquaprécis Masque Express, koju definitivno želim što prije u full size veličini.

Što vi kupovale u zadnje vrijeme? Jeste li se opskrbile proizvodima za zaštitu od sunca?

12 komentara :

  1. Krasnih noviteta ima kod tebe a za više od pola njih dijelimo oduševljenje :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni noviteti. :) YSL Kiss & Blush me baš zanima i nadam se da ću si ga jednom priuštiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lancaster, MAC i YSL - moji favoriti, ubjedljivo! :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kiss & Blush je genijalan proizvod, rijetko koji me tako oduševi. Ići će recenzija kroz koji dan ;-) Nadam se da će se naći u tvome neseseru što prije

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehee, i moji + Kerastase

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji su mi new in postovi jedni od najdražih a mislim da sam ti to već i rekla :D
    Definitivno mi je highlight ovog posta Kerastase postava - totalno sam se navukla i želim sve isprobati :D
    I drago mi je da su ti se svidjeli testeri, baš sam si razmišljala što da ti ubacim a da ne bude fail ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, hvala :-)
    Sad kad si se navukla na Kerastase, nema ti povratka :-D Preporuke i za njihov Soleil Aqua Seal za zaštitu kose na plaži, izvrstan je!
    Vjeruj mi da tetseri nisu fail, naprotiv. Baš ono što sam i sama proželjkivala isprobati.<3

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni noviteti Anchi! Čestitam na zadnjem položenom ispitu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja BiH se jednostavno uvalila kod tebe i sve ti maznula :D divno je sve a nad me zanima toj dojam Biotherm seruma i Avene kreme s faktorom

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala <3 Ostala mi je još samo obrana i gotova :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, tnx :-)
    Oba proizvoda su u fazi testiranja, ubrzo ću ih recenzirati, sada sam u maloj gužvi

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena