nedjelja, 17. ožujka 2013.

Nešto noviteta...


U zadnja dva-tri tjedna sam potrošila dosta proizvoda koje koristim svakodnevno pa sam obavila mali shopping, a na slici su se našli i neki Yves Rocher proizvodi koje sam dobila na poklon od prijateljice (hvala M.)
L'Occitane Angelica Gel Cleanser - Ovaj čistač kupujem po drugi put. Super proizvod koji efikasno čisti lice, a da pritom ne isušuje. S obzirom da mi je prva bočica trajala mjesecima, uz korištenje minimalno dva puta dnevno, odlučila sam ga opet kupiti.

Clarins HydraQuench Cooling Cream Gel - Čitala sam puno izvrsnih recenzija za ovu kremu, a kako idu topliji dani (samo neka prođu ove bure) potrebna mi je laganija njega od Korres Yoghurt kremice. Ovih dana krećem u isprobavanje, nadam se da ću i ja biti zadovoljna.

Le Volume de Chanel mascara - Posljednje 2 godine sam bila vjerna Bourjois Volume Glamour Ultra Black maskari. Priznajem da me do sada nisu privlačile Chanel maskare, nisam čula neke wow dojmove za njih. Ali eto, odlučila sam dati šansu ovoj jer me privukla reklama. Trenutno sam u fazi testiranja i za sada sam jako zadovoljna efektom koji pruža trepavicama, kao i postojanošću.

L'Occitane Almond Shower Scrub - Očito je da sam opsjednuta L'Occitane proizvodima, a Badem linijom najviše. Ovaj piling-gel za tuširanje sam koristila još prošlo proljeće i ljeto. Radi odličan piling kože, a za vrijeme tuširanja se lagano pjeni. Ima svježi zeleni proljetni miris, nimalo sličan mom omiljenom Delicious Paste, a opet ugodan. Zadovoljna sam kako ispolira kožu. Nije agresivan, a piling zrnca su sitna i ne grebu. Za razliku od Delicious Paste, ovaj ne ostavlja uljni film pa je kožu nakon njega ipak potrebno nahraniti nekim hidratantnim proizvodom.
Yves Rocher - gelovi za tuširanje Jardins Du Monde s mirisom šipka iz Španjolske i lavande iz Provanse. JDM gelovi su mi jedni od najdražih tuširalica. Obožavam njihove mirise, baš ih nekako realno dočaraju. Imaju preslatke ambalaže u bojama, volim ih imati više pa kombinirati. Do sada sam imala Afrički kakao, Polinezijsku gardeniju, Brazilsku kavu i Kalifornijski badem. Mauves Cristallisées gel ima apsolutno fantastičan miris. Prija kaže: "Trebale smo ih uzeti 100 koliko je dobar ", haha. Miriše po ružama i bademu, jako slastan miris, podsjeća na neke slatkiše. Šljokice u njemu se divno svjetlucaju, nekako mi je vilinski. :-D Noix de Coco Lip Balm je odličan, dubinski njeguje suhe usne i nije ga potrebno često nanosti. Također sam ga već imala, a planiram isprobati i neke druge mirise.

10 komentara :

  1. Jesi već isprobala Yves Rocher gel s lavandom? I ako jesi, kakav ti je? Isušuje li, zadržava li se miris na koži, itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga još isprobala, javim kakav je ovih dana. :-) Što se tiše isušivanja, do sada mi nijedan njihov gel nije isušivao kožu.

      Izbriši
    2. Super, veselim se vijestima :)

      Izbriši
    3. Isprobala. :) Koristim ga zadnjih par dana i mrvicu sam razočarana mirisom. U bočici je intenzivan, ali se za vrijeme tuširanja dosta slabo osjeti i ne zadrži se na koži. Inače, kao gel je dobar, ne isušuje.

      Izbriši
    4. Baš šteta. Nadala sam se da će se bar malo zadržavati.

      Izbriši
  2. Obožavam YR tuširalice, kreme, dekorativu. Totalno su moji favoriti po svemu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek imam barem dvi-tri njihove tuširalice, obožavam ih zbog mirisa, a i cjenovno su prihvatljivi. Jedino me lavanda razočarala. I njihovi balzami za usne su famozni. Samo nisam bila zadovoljna Les Plaisirs Nature losionom od kupine, miriše mmmm, ali je slab što se tiče njege. Dekorativu nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super noviteti kod tebe :) Mada uvijek nešto kupim, nama curama nikad dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, a baš tako. :-) Tko bi odolio svim tim pakiranjima, mirisima, bojama...

      Izbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena