četvrtak, 4. travnja 2013.

Le Volume de Chanel maskara

Veliki sam fan maskara, smatram ih nezaobilaznim prilikom nanošenja make up-a. Kada sam u žurbi, dovoljna su mi dva-tri poteza maskarom i spremna sam za van. Posljednje 2 godine sam koristila Bourjois Volume Glamour Ultra Black kojom sam bila zadovoljna, ali nekako sam je se zasitila i poželjela isprobati neku drugu.
Chanel je prije nekoliko mjeseci na tržište izbacio novu maskaru Le Volume de Chanel. Dosta godina je prošlo od kada sam koristila jednu njihovu zelenu, ali da me ubijete ne mogu se sjetiti koja je bila. Iako posljednjih godina nisam čula neka oduševljenja njihovim maskarama, odlučila sam isprobati Le Volume zbog dosta pozitivnih recenzija po netu. I moram reći, nisam pogriješila.
Maskara je pakirana u jednostavnu crnu zaobljenu ambalažu, mala promjena u odnosu na dosadašnje klasične četvrtaste. Dolazi u tri nijanse: klasičnoj crnoj Noir 10 (moja), plavoj Bleu 20 te boji patliđana Prune 30. Nova 'Snowflakes' četkica kombinira dulje i kraće dlačice i osigurava ekstremne rezultate, koji će maksimalno podići trepavice i otvoriti pogled.

Formula maskare je vlažna, nije suha tako da između nanošenja slojeva nije potrebno žuriti. Kao takva lako se nanosi i ne stvara grudice, koje inače mrzim jer djeluju neuredno. Izrazito je postojana, testirala sam je na očima 14 sati i nije se nimalo razmazala. Naprotiv, izgledala je kao tek stavljena. Još jedan plus je što ne čini trepuše krutima. Znate onaj osjećaj težine koje neke maskare ostave na trepavicama? Sa Le Volume de Chanel one su nekako mekane, a opet čvrsto stoje uvijene cijeli dan. Lako se skida i ne iritira moje osjetljive oči.
Efektom sam oduševljena. Maskara je izrazito crne boje što je kod mene uvijek plus. Četkica omogućuje lako nanošenje te su trepavice od korijena do vrhova ravnomjerno prekrivene bojom i lijepo raščešljane. Osim toga, djeluju duže. Čini mi se da maskara djeluje dobro i na uvijanje, moje su stajale uvijene cijeli dan. Volumenom sa također zadovoljna!
Izgleda da su se u Chanelu ovaj put stvarno potrudili i napravili odličnu maskaru. Sada želim još i Prune. :-) 
Cijena joj je 249,00 kn, a kupljena je u Douglas parfumeriji.

P.S. Doista sam se trudila napraviti swatch, ali su slike loše ispadale. Nemam trenutno dobar fotić, ali obećajem da ću se potruditi naći neko rješenje. :-)


11 komentara :

  1. Ja sam ju ulovila u Gloriji kao i većina :D i nije loša maskara ali moje trepavice su zaista ravne i nijedna maskara za volumen baš ne pomaže. :/

    btw. zašto ovaj blog ima tako malo komentara? :/ fotke su ti odlične!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, a ne znam zašto ima malo komentara. :-D

      Ja sam stvarno zadovoljna maskarom, odlična je. Iako mi nije najbolja koju sam koristila.

      Izbriši
  2. Iako nisam fan Chanel maskara ali za ovo morma priznati da me ugodno iznenadila :D!.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... opet ja ... ako smijem sugerirati ... tek sam otkrila tvoj blog i sjajan je i pročitavši prethodni upit "zašto je tako malo komentara" ... imam jednu sugestiju ... kada ostavljamo komentar kod tebe imaš onaj upit da dokažemo da nismo roboti a većina ljudi ne voli tu provjeru jer kao prvo slaba je vidljivost (barem meni) tih slova i brojke a i iritnatno mi je ... molim te, ukloni tu provjeru :D ?!

      ps - nemoj MOLIM te zamjeriti ovo ... ovo je dobronamjerna sugestija ;)!

      Izbriši
    2. Joj, ja uopće nisam znala da sam stavila tu provjeru. :-D Hvala, sada je isključena.

      Izbriši
  3. Imam i zadovoljna sam, ali zamjeram joj što stvara grudice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj? Ja nemam s tim problema, to mi se obično dešava sa maskarama koje imaju suše formule. Prvih par nanošenja mi je znala sljepiti trepavice, ali sad je ok.

      Izbriši
    2. meni je ova maskara super, do sada mi je fejvorit bila Dior Iconic, ali od kada sam probala ovu iz Glorie, oduševila sam se, postojana, uvija i produžuje trepavice, ne razmazuje se i ne trusi (barem meni)...odlična, kupit ću i originalno pakiranje:)

      Izbriši
    3. Također sam i dalje oduševljena njom. :-) Voljela bih za ljeto imati i nijansu Prune.

      Izbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena