četvrtak, 11. travnja 2013.

Clarins Hydra Quench Cream Gel

Clarins HydraQuench Cream Gel 1
Dolaskom toplijih dana, potrebna mi je laganija tekstura kreme za lice koja je neće mastiti, a pružiti će joj dovoljnu dozu hidratacije. Ovu zimu sam koristila Korres Yoghurt kremu koja mi je u potpunosti odgovarala, no za proljeće i ljeto bi ipak bila mrvicu preteška. Premišljala sam se između nekoliko vrsta krema, no odluka je pala na Clarins, prvenstveno jer sam u prošlosti imala odlična iskustva s njihovim proizvodima za njegu lica. O HydraQuench liniji sam čitala jako dobre recenzije za koje, nakon isprobavanja ove kremice, mogu reći da su skroz opravdane.
Clarins HydraQuench Cream Gel 2
HydraQuench Cream Gel je kremasti gel namijenjen hidrataciji masne i mješovite kože lica. Osim ekstrakata kore katafray palme i hijaluronskog kompleksa, sadrži i ekstrakt nara.
Krema dolazi u plavoj staklenoj posudici od 50 ml. Voljela bih da je pakirana u ambalažu sa pumpicom zbog higijenskih razloga, ali nema veze. Svidjelo mi se što je zaštićena prozirnom folijom, tako da ste 100 % sigurni da prethodno nije bila otvarana i da je nitko nije dirao.
Clarins HydraQuench Cream Gel 3
Prvo što osjetite kada je otvorite je divni, cvjetno puderasti, klasični Clarinsov miris koji djeluje relaksirajuće. Ja ga jednostavno obožavam! Moram naglasiti da se dosta zadrži na koži pa bi osobama osjetljivima na mirise mogao smetati.
Tekstura kreme je predivna. Lagani nemasni gel se lako razmazuje i ne ostavlja ljepljivi film, zbog čega je odlična i kao podloga za tekući puder. Brzo se upija, ne volim kreme kod kojih treba čekati 100 godina da se upiju. Potrebna je jako mala količina za cijelo lice,  tako da bi trebala trajati dosta dugo. Lice čini mekanim i nahranjenim, a koža dobiva zdravi sjaj, iako ostavlja mat efekt. Koristim je oko mjesec dana i jako sam zadovoljna rezultatima.
Clarins HydraQuench Cream Gel 4
Trenutno je nanosim ujutro i navečer. Međutim, kako ne sadrži SPF, dolaskom sunčanih dana (danas je baš upeklo :-D) nastaviti ću je koristiti kao noćnu njegu, a za dan ću se prebaciti na kremu koja ima SPF zaštitu.
Clarins HydraQuench Cream Gel 5
Cijena HydraQuench Cream Gela je 356 kuna, a kupljena je u Limonija.



0 komentara :

Objavi komentar

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena