petak, 9. kolovoza 2013.

Dior Crème Abricot

Dior Crème Abricot je krema namijenjena njezi kožice oko noktiju. Napravljena 1963. godine, ubrzo je postala kultni proizvod. A zašto, pročitajte u nastavku. :-)
Dior Creme Abricot
Dior Crème Abricot dolazi u maloj preslatkoj vintage bijeloj kutiji. Meni je predivna, jednostavna, bez previše detalja, a opet elegantna na neki Diorov način. Uistinu se nadam je Dior neće nikada mijenjati jer je pravi ukras na noćnom ormariću. Dodatni plus je folija kojom je zaštićena zbog čega znam da je nije dirao nitko prije mene.
Creme Abricot
Miris kreme me mrvicu iznenadio. Očekivala sam svježi miris po marelicama, a dobila sam neki starinski. :-D Nije on neugodan, dapače. Lijep je i nekako se osjeti da je izumljen daleke 1963. Mene asocira na miris nekog cvijeća. Količina iznosi 10 grama. Na prvu se čini malo, ali vjerujte mi da sam uvjerena da će trajati duuugo jer je potrebna mrvica proizvoda za sve noktiće.
Tekstura je gusta, gusta. Mislim ono, stvarno gusta. :-D Krema je dosta ljepljiva i viskozna, da se tako izrazim.
A sada na ono najbitnije, a to je učinak ovog malog čuda. Crème Abricot koristim poslijednjih mjesec dana. Na praksi sam često izložena agresivnim dezinficijensima, koji moju ionako suhu kožicu skroz unište. :-( Kremu sam počela koristiti prvog dana prakse. Nanosim je noću, prije spavanja. Tako mi najviše odgovara jer je krema ljepljiva i mislim da bih poludila s njom po danu. Jednostavno, ne možete uzeti ništa u ruke jer na sve se lijepi. Uostalom na taj joj način omogućujem da što bolje djeluje.
Creme Abricot
Već sam prvi dan primjetila značajni napredak. Ujutro je kožica bila mekša i zaglađena. Tokom dana se opet isušila, ali značajno manje nego prije. Nastavila sam je koristiti svaku večer i ostala oduševljena rezultatima. Moja kožica nikada, ali nikada, nije izgledala tako lijepo i njegovano. Ova kremica je pravo malo čudo koje intenzivno regenerira. Još jedan učinak koji sam primjetila je taj da su mi nokti jači i ne listaju se više (s time sam imala problema zadnjih par mjeseci). Za svaku preporuku!

Cijena kremice je 179 kn u Douglasa. Nije malo, ali kada sve zbrojim i oduzmem, mislim da mi je ovo jedna od pametnijih investicija. Sada mi je žao što je nisam kupila i ranije.

Jeste li isprobale Dior Crème Abricot? Koje sve proizvode koristite za njegu kožice oko noktiju?

Edit: Malo nakon što sam napisala članak pročitah  na jednom mjestu da Dior reformulira Crème Abricot ove godine. :-( Toga sam se bojala, skroz nepotrebno.


4 komentara :

  1. Ja sam već toliko puta gledala ovu kremicu i svaki put odustanem, mislim da ću sada isprobati ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je baš oduševila, bolja mi je od Lush Lemony Flutter. Požuri je kupiti prije nego stigne nova verzija. :-(

      Izbriši
  2. Nisam isprobala i kao što si i zamijetila sam dobila Lush. Inače, koristim p2 o kojoj sam pisala. Ova svakako ide na WL pa jednom... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lush sam koristila 2 godine, super je. Ali ova mi je ipak pokazala bolje rezultate. U svakom slučaju, sigurna sam da ćeš biti zadovoljna Lushovom. :-)

      Izbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena