subota, 2. studenoga 2013.

Caudalie Vinosource linija

Onog trenutka kada vani zahladi,osjetim promjene na svojoj koži u smislu izražene dehidracije i ljuskanja na ponekim mjestima (oko nosa i usta). Koma je imati mješovitu kožu - ne podnosi teške teksture koje maste, a matirajući kreme joj pak nisu dovoljno hidratantne. Prošle godine sam problem rješavala Korres Yoghurt kremom koja je fantastična, a ove sam se odlučila za Caudalie Vinosource dvojac - Sorbet kremu i S.O.S. serum.


Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet je lagana hidratantna krema. Pakirana je u tubicu od 40 ml koju je lako dozirati i iz koje proizvod lako izlazi. Ovo novije pakiranje mi se sviđa više od prethodnog koje je bilo na pumpicu. Razlog je što bi ta pumpica ponekad znala zezati, u smislu da proizvod uopće nije izlazio. Ima nježan neneapadni miris, tipičan za Caudalie proizvode za lice. Tekstura je poput pravog sorbeta, vrlo neobična, nisam na takvu naišla kod nijedne druge kreme. Po nanošenju, instant umiri kožu te je dubinski njeguje. Ovo je jedina krema za koju mogu reći da je volim koristiti i ljeti i zimi jer odlično hidratizira, a ne masti. Nevjerojatno je da jedna krema može biti toliko lagana, a opet učinkovita. Veliki plus je što je hipoalergena i nekomedogena te je mogu koristiti i osobe najosjetljivije kože. Odlična je i kao podloga za make up jer puder jako lijepo klizi po koži. Ja je stvarno obožavam i preporučujem osobama mješovite ili osjetljive kože kojoj je potrebna hidratacija.


Cijena joj je 208 kn, a trenutačno je na akciji preko Formasana web shopa 162,24 kn. Mislim da im je akcija do 03.11.

Caudalie Vinosource S.O.S Thirst Quenching Serum kupujem po prvi put, za razliku od kreme. Pakiran je u masivnu staklenu bočicu sa pumpicom kojom se serum lako dozira. Ima isti miris kao i Sorbet kremica, ja ga obožavam. Na stranicama ga opisuju kao "osvježavajući miris cvijeta mandarine, drobljenog lišća limuna, vodice krastavca i svježe mente". Tekstura je, po meni, neobična za jedan serum - skoro pa vodenasta. Moram reći da sam zbog toga na prvu bila pomalo skeptična oko hidratacije, ali sam se prevarila. Ovaj serum po nanošenju osvježi kožu te je dubinski hidratizira. Doslovno osjetite kako ste joj vratili svu izgubljenu vlagu. Čitam da se mnogi žale da im se serum brzo troši, ali meni nije. Možda zato što mi je trenutačno potrebno samo 1-2 pritiska na pumpicu za cijelo lice. Koristim ga naizmjenično sa Sorbet kremom, a noću Avene kremu. Probala sam ih i u kombinaciji, znači prvo serum pa krema i ostala oduševljena rezultatima. Koža je strašno mekana, podatna te dubinski hidratizirana. Ali tu ću kombinaciju koristiti kada jako zahladi. Serum ne ostavlja nikakav film na koži te je pogodan za osobe osjetljive kože (kakva je i moja od ovog ljeta zbog korištenja proizvoda koji joj nisu odgovarali). Složila bih se da je ovo pravi SOS tretman za kožu kojoj nedostaje vlage te moje preporuke idu za mješovitu dehidriranu kožu.


Cijena za 30 ml iznosi 278 kn, a preko Formasane 216,84 kn.


Jeste li isprobale koji proizvod iz Caudalie Vinosource linije? Koji su vaši SOS proizvodi kada zahladi?

12 komentara :

  1. Serum mi je već tako dugo na WL a opće ne znam kada će doći na red ali ga svakako imam u vidu.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je stajao na wl od kada je izašao. Izvrstan proizvod, vridi svaku lipu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam dva mini pakiranja po 10ml Sorbet kreme ali nikako da ju propisno počnem isprobavati. :D Za serum potpisujem sve, znaš i da ga ja jako volim. Vodenasta tekstura može zavarati na početku ali on svoj posao obavlja odlično!
    Super recenzije i lijepe su ti slike ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je ovo drugo ili treće pakiranje Sorbet kreme i nakon isprobavanja mnogih, mogu reći da mi je najbolja. Super je u kombinaciji sa serumom.
    I hvala na komentaru za slike. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Serum mi je na WL uz još nekoliko seruma i trenutno se odlučujem kojeg prvog kupiti :)
    Kremicu nisam uopće primjećivala, no sad si me zainteresirala i za nju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj. :-D Ovaj kupi prvi, nećeš pogriješiti.

    A kremicu ti jedino ne bih preporučila ukoliko ti je koža ekstremno suha.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja bih taj serum :D ali može i sorbet :D možda se počastim za rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Serum me svaki danom se više oduševljava, a mislim da ti je rođendan idealna prilika da se počastiš. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Serum obožavam. Trenutno koristim serum od Green Girl i jako sam zadovoljna. Kremu nisam isprobala mada sam ju dugo gledala. Taman će doći na red u novoj godini. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krema i serum su odlični samostalno, kao i u kombinaciji.
    Joj, morat ću i ja isprobati nešto od Green Girl, baš su joj hvaljeni proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
  11. alittlemakeupobsessed30. studenoga 2013. u 00:16

    serum sam koristila i divan mi je, a imam nekoliko testera sorbeta, baš ću ga isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ako ti koža nije previše dehidrirana, Sorbet bi ti mogla biti dovoljna samostalno. Meni su izvrsni u kombinaciji, sada kada su temperature pale.

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena