ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Lancôme Hypnôse Drama Alber Elbaz

Ako bih morala izabrati samo jedan dekorativni komad kozmetike kojega se nikada neću odreći to bi zasigurno bila maskara. A Lancômove su mi jedne od najdražih (uz Diorovu Diorshow Blackout te Bourjois Volume Glamour Ultra Black). Upravo je moja prva high end maskara bila Lancôme i to Hypnôse. Nakon nje su usljedile, odavno ukinute, MagiCils maskare u boji te konačno (tada) najdraža Hypnôse Drama. Godinama je nisam koristila, sve dok ovo ljeto Lancôme nije najavio limitiranu kolekciju u preslatkim pakiranjima, koju je za brand dizajnirao Alber Elbaz, Lanvinov kreativni direktor. Moram se pohvaliti da sam se dugo suzdržavala od toga da si je kupim jer sam imala već dvije maskare u uporabi, a ne volim ih gomilati.

Lancome Hypnose Drama

Lancôme Hypnôse Drama by Alber Elbaz dolazi u bijeloj ambalaži sa crnim i fuksija točkicama po sebi te legendarnim Lancôme simbolom - ružom. Osobno mi je pakiranje preslatko i da se mene pita ostavila bih ga zauvijek u redovnom asortimanu. :-) Klasična verzija je pakirana u običnu crnu tubu, dok je količina ista, a iznosi 6,5 ml. Maskara je oftalmološki testirana te je prikladna i za osobe koje nose kontaktne leće, kakva sam i sama. Ono što mi se ne sviđa jest miris. Iako je lijep, i miriše nježno po ružama, mišljenja sam da nema što raditi u maskari. Ok da je u sjajilu ili ružu za usne, ali u maskari ne.

Četkica je obična, nije gumena i u obliku je slova S te je dosta dugačka. Mislim da bi ta njezina dužina određenim oblicima očiju mogla zadati malo problema kod korištenja. Dlačice su guste, ali ne kao kod npr. Diorshow maskare.

Lancome Hypnose Drama

Formula maskare je dosta mokra i takva ostaje dugo vremena. Ja je koristim više od 2 mjeseca, svakodnevno, a ona je i dalje ista. Dobro, možda mrvicu suša, ali to je skoro pa neprimjetno. Zbog takve se konzistancije ponekad dogodi da se četkicom izvuče previše maskare što može dovesti do sljepljivanja trepavica.

Efektom sam zadovoljna. Iako je formula mokra, maskara se ne preslikava ispod ili poviše kapaka te je postojana cijeli dan. Doista, od 6 ujutro pa do 22 h, ona ne mrda. Sviđa mi se i intenzivna crna boja, nema mi gore nego kada nanesem maskaru, a ona se pretvori u neku sivkastu boju. Ova je baš kako volim. Dosta produžuje trepavice, a da ih istodobno ne otežava, a uz to ih drži uvinutima cijeli dan. Također, nema stvaranja grudica.
Ono čime nisam baš oduševljena je što ponekad, ako izađe previše maskare, zna slijepiti trepavice. Naknadno ih ja počešljam pa bude dobro, ali eto, više bih voljela da se to ne događa. Drugi minus joj je manjak volumena. S dramom u imenu, očekivala sam barem 50% više volumena i gustoće. Zbog toga maskara mi je famozna za svaki dan, ali ne i za večernji izlazak.

Lancome Hypnose Drama

Maskara je dostupna u stalnom asortimanu u crnoj ambalaži po cijeni od 269 kn (Douglas), a u nekim parfumerijama još uvijek možete pronaći ovu Alber Elbaz verziju. Druga opcija je preko Feelunique za 22 funte.

Što vam se čini od Hypnôse Drama? Koja je vaša HG maskara? Imate li preporuku za neku maskaru koja će dati veliku gustoću trepavicama?

2 komentara :

  1. Ključna rečenica koja me je odbila: manjak volumena. Kako su mi nikakve trepuše očekujem i tražim samo i jedino volumen. Ako ga nema, završili smo. A očito da jesmo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno preskoči onda. ;-)

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena