petak, 6. prosinca 2013.

*Winter Tag*

Mrzim zimu. Ali ozbiljno. Nema mi gore nego kada temerature padnu, vani je hladno i pada kiša. Sve je to ok ako sam u kući i raspalim klimu pa mi bude lijepo toplo, ali i sama pomisao na izlazak vani u meni izaziva jezu. Najrađe bih otišla spavati zimski san i probuditi se tamo negdje početkom ljeta. :-P Ali da ipak ne bi bilo sve tako crno, ipak se radujem blagdanskom razdoblju.

Ovo je moj prvi tag post koji "kradem" od Anaviglam i CatEye, a koji mi je baš prigodan za ovo razdoblje.

1) Omiljena zimska nijansa laka za nokte?
Do prije koju godinu definitivno bih se odlučila za China Glaze Ruby Pumps, crveni sa istim takvim šljokicama. U principu, zimi nosim tamne boje, a u blagdansko doba si dam oduška i sve što u sebi sadrži šljokice može proći. Jedina boja koju ne posjedujem je bijela, a ovu me zimu privlači i sada lijepo patim za nekim lakom te boje. Chanel Eastern Lights mi se jako sviđa, ali mislim da će za sada ipak ostati samo na WL.
2) Omiljeni zimski proizvod za usne?
Definitivno balzam za usne i to Lush Chocolate Whipstick ili Honey Trap. Ne mogu zamisliti zimu bez dobrog balzama. A volim i Burt's Bees balzamiće.
3) Odjevni predmet koji najčešće nosim zimi?
Džemperi, bitno mi je da su topli, mekani i od prirodnih materijala. A obožavam i svoje uske crne kožne hlaće, pogotovo kada je kišno vrijeme.

4) Najčešće nošeni zimski dodatak?
Kapice <3 Imam ih popriličan broj, a kako sam nenormalno zimogrozna, ne izlazim vani bez jedne. Naravno, i bez rukavica, ali njih imam običaj gubiti. Barem jednu. :-D

5) Omiljeni zimski miris svijeće?
Tu mi se teško odlučiti, ali ako baš moram izabrati, rekla bih Yankee Candle Soft Blanket. Ima divan nježni, topli miris u kojem maksimalno uživam kada je upalim. A volim i Christmas Cookie koja miriše po božićnim kolačićima, :-)
6) Omiljeno zimsko piće?
Nezamjenjiva Coca-Cola. :-P Meni blagdani počnu tek kada vidim reklamu za ovo piće na TV-u. I kuhano vino, razveselile su me kućice na ST rivi gdje napokon mogu uživati u ovom napitku.
7) Najdraži zimski film blagdanskog ugođaja?
Pa i nemam neki, ali ako baš moram izabrati, onda Sam u kući 1 i 2.

8) Najdraža Božićna pjesma?
Nemam. Čak me malo i neviraju. :-(

9) Omiljena hrana tokom blagdana?
Kolače ne volim, dobre su mi jedino ledene kocke (valjda se tako zovu) koje mama napravi. Pa eto, neka budu one.

10) Najdraža Božićna dekoracija?
Bor <3 Totalni sam antitalent za kičenje bora pa uvijek završi sa svim mogućim dekoracijama po sebi, užasno šareno, kičasto i blještavo. :-D Ali meni je lijeeeeeep.
11) Što je pri vrhu na zimskoj WL?
Hm, pojma nemam. U biti znam! Urban Decay Naked 3 paleta. I jedva je čekam nabaviti. Jedinicu imam, duju sam preskočila, ali ova mi je prelijepa. Čak sam je i sanjala neku večer i to da je došla na trafike po cijeni od 22 kn. :-D
12) Planovi za nadolazeće blagdane?
Dobro se odmoriti od učenja, obaviti koji dobar shopping i provesti puno vremena sa svojima i momkom. I nabaviti UD Naked 3.

4 komentara :

  1. Joj, i ja mrzim zimu. Moraš se odviknuti od Coca Cole, to je grozno piće :S ja ju mogu piti samo u bambusu, inače nikad.

    OdgovoriIzbriši
  2. Coca-Cola <3 Kako li sam samo zaboravila na nju! :) Ja sam ovisnica o Coli i mogu ju piti od jutra do sutra. Nema mi ništa finije :D
    A Naked paleta po 22 kn mi je vrhunac :) Kad bi bar taj tvoj san bio stvarnost :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja bih voljela da se moj san ostvari pa da sve lijepo imamo tricu i budemo sretne :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš pravo za vino, nije nešto. Čini mi se da ja prošle godine bilo bolje, ali ja sam probala samo iz jedne kućice. Sad ne znam je li isto u svima ili su različita.

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena