subota, 11. siječnja 2014.

Bioderma Sebium Serum

Danas vam donosim recenziju jednog genijalnog proizvoda zbog kojeg napokon opet mogu izaći u javnost bez pudera. Radi se o Bioderma Sebium serumu za lice. Već sam spominjala koliko sam imala problema sa tenom od prestanka pijenja pilula te korištenja neodgovarajućih proizvoda koji su je učinili izrazito osjetljivom, što nije bila nikada. S obzirom da mi je negdje u isto vrijeme prestala odgovarati inače omiljena, Avene Cleanance K, odlučila sam isprobati nešto drugo, po mogućnosti sa što više pozitivnih recenzija.

Bioderma Sebium Serum

O serumu:
Sebium serum njeguje masnu kožu i kožu s aknama, kožu s proširenim porama i kožu s nepravilnostima (mrlje). Učinkovito uklanja manje nepravilnosti, dubinski pročišćava epidermis te vraća koži elastičnost i zdravi sjaj.

Djelovanje i aktivni sastojci:
- korigira kvalitetu sebuma (Fluidactiv®)
- djeluje snažno keratolitički (glikolna kiselina)
- djeluje protuupalno i umirujuće (pantenol)

Serum dolazi pakiran u mekanu tubicu sa šiljastim vrhom kroz koji se proizvod lako dozira. Ne znam za vas, ali ja užasno padam na ove French pharmacy brendove i njihova pakiranja. :-D
Tekstura seruma je neobična - definitivno nije kao nijedan serum koji sam koristila do sada, već je vodenasto-gelasta. Lako se razmazuje te mu nije potrebno dugo da se upije. Mirisa nema ili ga barem ja ne osjećam.

Bioderma Sebium Serum

Serum se koristi svako drugu večer u početku, a zatim ide pauza. Ja nigdje nisam uspjela naći podatak koliko duga ona treba biti pa sam uzela isto mjesec dana. Kod prvog korištenja nanosila sam ga prvi tjedan svaku večer, a zatim svako drugi dan (tada sam koristila kombinaciju Caudalie S.O.S seruma i Vinosurce Sorbet kreme za hidrataciju). Na nekim mjestima sam čitala da serum može i lagano peckati, no kod mene se to nije dogodilo. Jedino sam primjetila malo isušivanja, ali Caudalie proizvodi to riješe u ekspresnom roku.

Sada malo o stanju moje kože prije Bioderm seruma - tona zatvorenih komedona po cijelome licu, s ponegdje upaljenim aknama kakve nisam imala ni u pubertetu :-( Meni je to bilo užasno iskustvo jer sam navikla na čist ten i ne korištenje pudera po danu uopće. Nisu pomagali ni upiti ljudi oko mene, tipa: "A šta ti je to sa licem?" Sve u svemu, koma. :-(

Bioderma Sebium Serum

A sada na djelovanje. Prve sam pomake vidjela već nakon par dana korištenja - bez pretjerivanja! Komedoni su se pomalo počeli povlačiti, a upaljeni procesi smirivati. Nisam mogla vjerovati! Daljnjim korištenjem koža je postajala sve čišća, komedoni su se i dalje povlačili, hiperpigmentacije lagano nestajale, a upalnih procesa nije više bilo. Rekla bih da mi se koža očistila za nekih 80%.

Nakon mjesec dana, odlučila sam napraviti pauzu od seruma i za to vrijeme se nešto malo komedona vratilo, ali ni blizu kao što je bilo. Sada sam opet krenula sa korištenjem, a rezultati su još brži i jači. Ostalo mi je još nešto malo gadova, koji se samo osjete pod prstima, ali vjerujem da će i oni potpuno nestati. Apsolutno sam oduševljena ovim čudom i preporučam ga svima koji imaju problema sa nečistom kožom. Mislim da se lako daju nabaviti i testeri, što bih vam preporučila.

Bioderma Sebium Serum

Cijena Bioderma Sebium Seruma iznosi od 100 kn do 110 kn u ljekarnama, ovisno gdje kupujete, a količina 40 ml.

Jeste li isprobale Bioderma Serum? Koji je vaš omiljeni saveznik za čist i njegovan ten?

10 komentara :

  1. Oooo i ja padam na french pharmacy stvarcice - cak mislim da su mi fetis! :))) jako, jako zanimljiv serum (mozda ga i nabavim!) :**

    OdgovoriIzbriši
  2. 80 % se povuklo? :O prodanooooo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fetiš je prava riječ :-) Francuzima najviše vjerujem kada je u pitanju njega kože.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, da, bez imalo pretjerivanja. :-) A sada u ovoj drugoj turi je ostalo još malo, malo problemčića kojih se trebam riješiti. Baš sam oduševljena serumom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su ga prodala čim si ga spomenula u komentarima na mom blogu :D Sara Nyx
    Odmah sam ga naručila jer ga u cijelom Splitu nisam mogla naći u prodaji - trebao bi mi doći sutra i jedva čekam da počnem s korištenjem.

    "tona zatvorenih komedona po cijelome licu, s ponegdje upaljenim aknama kakve nisam imala ni u pubertetu :-( Meni je to bilo užasno iskustvo jer sam navikla na čist ten i ne korištenje pudera po danu uopće. Nisu pomagali ni upiti ljudi oko mene, tipa: "A šta ti je to sa licem?" Sve u svemu, koma. :-(" - potpisujem od riječi do riječi, kao da sam ovo ja pisala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imala sam puno Sebium proizvoda kada sam bila u jako masnoj fazi i uvijek su mi bili dobri.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je ovo prvi Bioderma proizvod općenito :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prezadovoljna sam!! Kao što sam već napisala u svom postu "siječanj u slikama", hvala ti!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super, baš mi je drago :-)

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena