utorak, 11. ožujka 2014.

Kérastase Lait Vital

Kérastase Lait Vital je lagana njega namijenjena normalnoj do blago suhoj kosi. Inače, moj omiljeni Kérastase regenerator je definitivno Ciment Anti Usure, no kada sam ostala bez njega nisam imala vremena čekati novi s neta i u prvom frizerskom salonu sam uzela ovaj.

Kerastase Lait Vital

Lait Vital dolazi pakiran u bijelu mekanu ambalažu od 200 ml sa narančastim poklopcem, kao i cijela Nutritive linija. Miris proizvoda mi nije sjeo, da se tako izrazim. Za razliku od Ciment Anti Usure koji miriše sveže i citrusno, ovaj ima jedan teži miris, kao stari frizerski saloni. Srećom, ne zadržava se u kosi. Tekstura regeneratora je nešto gušća, skoro kao krema. Nanosi se na opranu, lagano posušenu kosu, ostavi 2-3 minute te ispere. Prilikom ispiranja osjetim kako mi je kosa mekana i nahranjena i u početku mi se činilo da će mi pružiti odličnu njegu.

Kerastase Lait Vital

Međutim, primjetila sam razliku kada kosu isfeniram i kada je samo osušim. Sa feniranjem kosa je jako glatka na dodir, manje se petlja, vrhovi su zaglađeni i ima poprilično visok sjaj. Uz to olakšano je raščešljavanje i prolaženje četke kroz kosu za vrijeme feniranja. Ne otežava je i ne masti. Ali, ako je samo osušim fenom primjećujem da je statički elektricitet i dalje prisutan, vrhovi su malo suhi na dodir i kosa je napuhana i neukrotiva :-(

Kerastase Lait Vital

Moram priznati (iako je riječ o mom ljubljenom Kérastasu) da nisam 100% zadovoljna, upravo zbog toga što nisam uvijek u mogućnosti isfenirati kosu zbog nedostatka vremena i za cijenu od 230 kuna očekujem fantastične, a ne prosječne rezultate koje bih, vjerujem, dobila i sa običnim drogerijskim šamponom. :-(

Sigurna sam da neću više kupovati ovaj regenerator, već ću se vratiti na Ciment Anti Usure.

Sastojci: Aqua/Water/Eau (Water), Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth 33, Octyldodecanol, Hydroxypropyl Guar, Methylparaben, Sodium PCA, Amodimethicone, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Chlorhexidine Digluconate, Linalool, Hydroxycitronellal, Hexylcinnamal, Citronellol, Trideceth 6, Glyceryl Linoleate, Alpha Isomethyl Ionone, Coumarin, Geraniol, Safflower (Carthamus Tinctorius) Glucosides, Glyceryl Oleate, Cetrimonium Chloride, Glyceryl Linoleate, Perfume (Fragrance)

Koji je vaš najdrži regenerator? A u koji ste se proizvod za njegu kose razočarali u zadnje vrijeme?

1 komentara :

  1. alittlemakeupobsessed11. ožujka 2014. u 21:30

    obožavam masku iz te linije, regeneratore slabo koristim. ovaj me privlačio, no mislim da ću ipak preskočiti :/

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena