utorak, 2. prosinca 2014.

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kao što sam i obećala, danas vam donosim recenziju prvog u nizu od nekoliko Kiehl's proizvoda koji me pozitivno iznenadio. Njega osjetljivog okoloočnog područja mi je vrlo bitna i nakon niza i niza isprobanih kremica, napokon sam pronašla onu koja doista radi ono što i obećava. Riječ je o Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado, koja sadrži ulje avokada koji je prirodni izvor amino kiselina te vitamina A, D i E, antioksidant beta karoten te karite maslac za čija ste njegujuća svojstva čule. 

 Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kremica dolazi pakirana u maloj plastičnoj posudici količine 14 g, a postoji i verzija od 20 g. Inače mi se strašno sviđa cijeli Kiehl's asortiman, tj. njegovo pakiranje. Djeluje mi nekako retro ljekarnički sa opisima proizvoda na ambalaži. Krema ima jedva primjetan miris, koji se stvarno jedva osjeti, osim ako se skroz približite pakiranju. Za mene je to veliki plus jer nisam preveliki fan mirisa u proizvodima za njegu lice, a pogotovo oko očiju. Nježno zelena boja, za koju pretpostavljam da dolazi od ulja avokada pristaje imenu kreme. :-) Proizvod je oftalmološki i dermatološki testiran, a Kiehl' s također ne testira na životinjama.

 Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Tekstura kreme je gusta, no u dodiru sa kožom se pretvara u skroz neobičnu, skoro pa vodenastu. Doista mi je gušt koristiti ovu kremu, imam dojam da dubinski njeguje i omekšava okoloočno područje. Dovoljna je minimalna količina, nekoliko točkica ispod svakog oka, koje potom lagano tapkajući (bez povlačenja kože) umasiram te pustim da se upije  ili zagrijem manju količinu uzmeđu prstiju te nanesem. Osobno, ovo mi se pokazala kao najbolja tekstura kreme koju sam isprobala. Nakon nešto više od mjesec i pol dana, koliko je koristim, razlika u hidrataciji je i više nego vidljiva. Područje oko očiju je mekše, nahranjeno te djeluje svježije. Plus - nije mi izazvala milije, što mi je bio problem sa nekim drugim kremicama od kojih sam očekivala čuda. Moram naglasiti da ovo nije proizvod koji će vas riješiti podočnjaka (postoji li takav?), niti se tako reklamira. Ovo je jednostavna hidratantna krema, koja radi upravo to što i obećava- hidratizira. I to savršeno!

 Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Sve u svemu, zaključno, ovo je jedan izvrstan proizvod koji vrijedi svake lipe i nakon što sam ga isprobala, ne planiram dalje eksperimentirati. 

Na žalost, Kiehl's nije dostupan kod nas, no možete ga kupiti preko starnica kao što su SpaceNK (poštarina £4) ili Selfridges (poštarina £15) po cijeni od £20 za 14 g ili £33 za 20 g.

Sastav: Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Butylene Glycol, Tridecyl Stearate, Isodecyl Salicylate, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Tridecyl Trimellitate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, Propylene Glycol, Dipentaerythrityl Hexacaprylate/Hexacaprate, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium PCA, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Ozokerite, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Retinyl Palmitate, Copper PCA, Zea Mays (Corn) Oil, Beta-Carotene

Koja je vaša omiljena okoloočna kremica? Jeste li isprobale neke druge Kiehl's proizvode?

3 komentara :

  1. Nisam probala ništa od iz ove linije proizvoda, ali svakako ću zapisati stranice koje si navela!

    OdgovoriIzbriši
  2. Na wish listi mi je otkad ikad i definitivno ću je jednom probati! :D Imala sam prije jednu Khiels kremu za lice i bila mi je totalno bezveze pa sam ju proslijedila dalje. Za okoloočno područje trenutno koristim Antipodes kremu s kojom sam zasad poprilično zadovoljjna.

    OdgovoriIzbriši
  3. the beauty department3. prosinca 2014. u 12:25

    Malo jaca cijena ali definitivno nesto sto bih htjela probati, i nije jedini proizvod od Kiehlsa :)

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena