utorak, 12. kolovoza 2014.

Dior Addict It-Line It-Blue

Ove sezone Dior je na tržište izbacio zanimljivu kolekciju proizvoda za oči intenzivnih boja koja se sastoji od četiri sjenila (ljubičasto, rozo, crno i žuto), maskare (ljubičaste, roze, crno i plave) i tuša za oči (ljubičasti, rozi, crni i plavi). Kako sam veliki fan tuševa za oči, upravo su me oni najviše zainteresirali u cijelom Addict It-Looku. Iako sam se najviše veselila ljubičastom, nakon isprobavanja nisam ostala nešto posebno oduševljena. Najviše zbog toga što mi se činilo da ne dolazi toliko do izražaja na očima, za razliku od plavog.

Dior Addict It-Line It-Blue

Dior Addict It-Line u nijansi It-Blue No.279 dolazi u elegantom modernom pakiranju koje podsjeća na cijelu Addict liniju (parfemi, ruževi, sjajila). Količina iznosi 2,5 ml, sasvim dovoljno za liner. Na vrhu dugačkog poklopca nalazi se precizni, mekani kistić koji omogućuje jednostavno i precizno nanošenje. Do sada sam se najviše služila tuševima sa spužvastim aplikatorom (Clinique, L'Oreal, Illamasqua), no ovaj je jednako lagan za korištenje.

Dior Addict It-Line It-Blue

Formula je, rekla bih, lagano gelasta - jednakomjerno se nanosi i ne iritira oči što mi je vrlo važno. Jedina zamjerka ide na nešto sporije sušenje, nekih 2 minute. Nakon sušenja ne ostavlja mat finish, već sjajni. 

Dior Addict It-Line It-Blue

Najviše me oduševila pigmentiranost koja je, bez pretjerivanja - wow! Intenzivna električno plava boja izgleda odlično samostalno sa maskarom, kao i u kombinaciji sa raznim nijansama sjenila - od neutralnih pa do žarkih boja. Osobno ga najčešće kombiniram upravo sa neutralnim nijansama kako bi njegova boja što više došla do izražaja. Ni u postojanosti nije zakazao - izdržao je i dnevne vrućine, kao i cjelonoćno plesanje bez da je mrdnuo sa kapka. Uz još jedan proizvod koji ću ubrzo recenzirati, upravo je ovaj liner moj HG ovog ljeta.

Dior Addict It-Line It-Blue

Cijena Dior Addict It-Line tuševa za oči iznosi 249 kn (Douglas).

Volite li tuševe za oči u bojama? Koji su vam omiljeni? Jeste li isprobale novi Dior Addict It-Look?

10 komentara :

  1. Daaa, predivno ide uz smeđe oči. <3 Baš ih istakne. Skroz sam se zaljubila u njega, nadam se da nije LE.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je :-) Privlači me i rozi, samo ga moram prvo isprobati

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan je, dođe mi žao što ne koristim ovakve boje;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, nisam ni ja od ovakvih boja, ali ovome nisam mogla odoljeti nakon isprobavanja u parfumeriji :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehehe, hvala :-) Drago mi je da ti se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  6. alittlemakeupobsessed22. kolovoza 2014. u 00:34

    ajme, stvarno je predivan, razumijem oduševljenje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da, Dior me oduševio s ovom mini kolekcijom <3

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena