nedjelja, 3. kolovoza 2014.

YSL Kiss & Blush Fuchsia Désinvolte

Priznajem, čim sam vidjela najavu za YSL Baby Doll Kiss & Blush, znala sam da moram imati barem jedan. Radi se o posljednjem proizvodu iz YSL asortimana koji objedinjuje ruž i rumenilo u jednom, a dolazi u 12 boja podijeljenih u 4 kategorije:

YSL Kiss & Blush Fuchsia Désinvolte

Saucy Baby Doll sadrži tri upečatljive ružičaste nijanse - Nº1 Fuchsia Désinvolte, Nº2 Rose Insolent i Nº3 Rose Frivole.
Liberated Baby Doll ima tri zavodljive nijanse: ružičasta, ljubičasta i koraljna - Nº 7 Corail Affranchi, Nº8 Pink Hedoniste, Nº9 Rose Epicurien.
Sexy Baby Doll su dvije crvene i vatreno narančasta - N°4 Orange Fougueux; N°5 Rouge Effrontée; N°6 Rouge Libertine
Sassy Baby Doll tri su senzualne smeđe i nude nijanse - Nº10 Nude Insolent, Nº11 Prune Impertinent, and Nº12 Moca Garconne.

YSL Kiss & Blush Fuchsia Désinvolte

Pakiranje Baby Doll Kiss & Blush me osvojilo na prvu, bočica od 10 ml koja podsjeća na lakove za nokte djeluje jako simpatično. Na dugom zlatnom poklopcu se nalazi mekani spužvasti fleksibilni aplikator, lagano srcolika oblika u čijoj se sredini nalazi mala perlica - Hidden Pearl na kojoj se nalazi najveća koncentracija proizvoda. Kiss & Blush ima klasični YSL miris manga, iako znatno laganiji nego kod, npr. Rouge Volupte ruževa za usne. Iako Kiss & Blush asortiman sadrži 12 boja, za nijansu #01 Fuchsia Désinvolte mi se nije bilo teško odlučiti - obožavam ružičastu boju na usnama i obrazima, a teško je pronaći ruž i rumenilo u identičnoj nijansi. Radi se o nijansi fuksije koja u ambalaži djeluje poprilično intenzivno, no na licu je ipak nešto suptilnija. Posebno na obrazima.

YSL Kiss & Blush Fuchsia Désinvolte

Tekstura je interesantna - rekla bih pjenasto-gelasta kombinacija. Kada sam ga prvi put nanijela na usne imala sam čudan dojam, do tada se nisam susrela sa takvom teksturom. Očekivala sam gušću formulu, no ostala sam iznenađena efektom koji pruža. Naime, Kiss & Blush na usnama ostavlja najdivniji baršunasti finish koji možete zamisliti. Nikako nije u potpunosti mat, već ima jedan satenski finish koji ga čini još ljepšim. Ovo nije proizvod koji će hidratizirati vaše usne, zbog čega prije njega volim nanijeti balzam koji potom uklonim, ali ih zasigurno neće ni isušiti. Zapravo, nakon nanošenja, on se skoro ni ne osjeti na usnama. S obzirom da je boja koju posjedujem poprilično intenzivna, za dnevni look ga samo natapkam lagano na usne, dok za večernji nanesem više slojeva kako bi boja u potpunosti došla do izražaja. Postojanošću sam zadovoljna, na usnama izdrži nekih 5 sati bez popravljanja. Što se tiče Kiss & Blush kao rumenila, ni tu nisam razočarana. Naprotiv! Kako mi se koža ljeti pojačano masti, izbjegavam tekuća/kremasta rumenila. No ovo čudo ostaje na obrazima sve dok ga ne uklonim odstranjivačem šminke. Dovoljno je staviti par točkica vrhom aplikatora na obraze (ili možete prvo na ruku) i brzo izblendati. Obrazi djeluju svježe i zdravo, maksimalno sam zadovoljna.

YSL Kiss & Blush Fuchsia Désinvolte

Iako sam uvijek sam skeptična prema 2 u 1 proizvodima, YSL Kiss & Blush je nadmašio sva očekivanja i dajem mu čistu peticu! Jedva čekam nabaviti još koju nijansu :-)

Cijena YSL Baby Doll Kiss & Blush iznosi 299 kn, a može se kupiti u svim parfumerijama koje drže YSL, kao i preko Feelunique. Rok trajanja je 24 mjeseca nakon otvaranja.

Jeste li isprobale YSL Kiss & Blush ili namjeravate? Koja vam se boja najviše sviđa?

10 komentara :

  1. Imam i volim, moj ljetni favorit.

    OdgovoriIzbriši
  2. I moj ljetni favorit :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :-) Obožavam ga, našminkam se njime u sekudi

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerujem da te je osvojio, koga nebi :D Imam nekoliko favorita, ali ovaj tvoj mi se još najviše sviđa. Idem vidjet na feelu koliko dođe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve boje su predivne te nosive i na obrazima i usnama. Ja bih neku nude ili smeđu boju za jesen

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo da se jos jednom vratim na ovaj post i odmjerim ovu nijansu.
    Aham, def. bi uz moju Rouge Effrontee bila power couple - prekrasna je! ,3

    OdgovoriIzbriši
  7. Power couple :-D Drago mi da ti se sviđa, ja se skoro ne odvajam od njega.

    OdgovoriIzbriši
  8. alittlemakeupobsessed22. kolovoza 2014. u 00:39

    imam nijansu Rose Frivole i baš sam ju puno nosila ovog ljeta. Ima još divnih boja koje bih rado udomila, a tvoja nijansa je jedna od tih :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Rose Frivole je predivna nijansa i slažem se s tobom da ih ima još dosta koje bih udomila

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena