ponedjeljak, 29. prosinca 2014.

Kiehl's Skin Rescuer Stress-Minimizing Daily Hydrator

U posljednjem New in članku sam vam obećala recenziju Kiehl's Skin Rescuer kreme za lice koju vam donosim danas. Koristim je posljednjih nekoliko mjeseci i to je jedna od najboljih krema koju sam koristila. Moja koža je osjetljiva, sklona crvenilu i dehidrirana, sa pokojim komedonom (stvarno minimalno u odnodu na prošlu godinu, skoro pa da ih ni nema), no sklona mašćenju.


Kiehl's Skin Rescuer  se preporučuje za dnevnu njegu u borbi protiv vidljivih znakova stresa na koži kao što su umorni izgled i neujednačen ten.

Dolazi u pakiranju na pumpicu količine 75 ml. Pakiranje je preslatko, obožavam Kiehl's pakiranja sa opisom proizvoda na ambalaži, a i pumpica koja je zaštićena malim plastičnim poklopcem je vrlo praktična za putovanja. Miris je blag, skoro pa da ga nema.


Tekstura kreme je gusta i bogata, no brzo upijajuća. Odmah po nanošenju osjetim kako umiruje kožu te je ona mekana i elastična na dodir. Trenutačno koristim Paula's Chioce BHA eksfoliant koji može isušiti kožu, no korištenjem Skin Rescuer kreme isušenosti nema. Nije joj potrebno dugo da se upije, a kao podloga za puder je također izvrsna. Iako gušće teksture, ne masti kožu. Sada, nakon dužeg korištenja mogu reći da je ovo jedna od najboljih, ako ne i najbolja krema koju sam imala. Jednostavno je razlika na koži vidljiva i u izgledu te pod dodirom, posebno u one dane kada bi bila isušena od grijanja i bure. Koža izgleda puno bolje, ni traga perutanju kojemu sam sklona u hladno doba godine, a nema ni onog neugodnog zatezanja. Imam dojam da ova krema doista dubinski njeguje i umiruje kožu te joj vraća ravnotežu i zdravi sjaj. Uz to, nije mi izazvala nikakve probleme na licu. Za moj tip kože ova krema je pun pogodak, a ukoliko vas muče slični ili isti problemi, a tražite novu kremicu, uzmite u obzir i ovu ;-)


Kiehl's proizvodi nisu dostupni kod nas, no možete ih kupiti preko Selfridges ili SpaceNK web shopova. Cijena Skin Rescuer kreme iznosi £29.

Sastav: Aqua/Water, Glycerin, Squalane, Propanediol, Undecane, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Tridecane, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, PEG-20 Stearate, Mannose, Lauroyl Lysine, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Triethanolamine, Carbomer, Tocopherol, P-Anisic Acid, Ectoin, Centella Asiatica Extract, Xanthan Gum, Ceteareth-25, Acetyl Dipeptide-1 Cetyl Ester, Rosa Gallica Extract/Rose Gallica Flower Extract, Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Ceramide NP, Behenic Acid, Cholesterol, Ceramide NS, Chamomilla Recutita Extract/Matricaria Flower Extract, Ceramide AP, Ceramide EOP, Ceramide EOS, Caprooyl Phytosphingosine, Caprooyl Sphingosine, Citric Acid, Sodium Hydroxide Fmla 685607 18 F.I.L.

Koju kremu trenutno koristite? Kako njegujete svoju kožu zimi?

2 komentara :

  1. Zvuči mi dobro kao da mi ide na WL :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako ja nabaviš, javi kako ti se sviđa :-) Mene je spasila po ovoj buri što je sad bila

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena