srijeda, 17. prosinca 2014.

*Xmas wish list*

Već sam spominjala na blogu koliko volim slagati wish liste, a posebno su mi drage one blagdanske. Božićno raspoloženje je već tu, smišljam što kupiti dragim ljudima, ali i čime bih mogla sebe počastiti. Nadam se da ću si priuštiti barem neku od ovih stvarčica. A možda me iznenadi i neki dobri Djeda Mraz.


1. Clarisonic Mia 2 u baby pink boji (ma može i bilo kojoj drugoj) želim dugo. Teško je odoliti svim pozitivnim recenzijama po netu, djeluje mi kao proizvod koji bi mogao opravdati sva očekivnja, ali ja sam i dalje šktra odvojiti pare za njega :-D

2. ghd Rose Gold set je moja tiha patnja od kada je nedavno izašao. U setu se nalaze pegla za kosu (V styler) u boji rozog zlata i Air fen. Godinama ne koristim peglu za kosu, ali me u zadnje vrijeme opet privlači. Pa eto, dragi Djeda Mraze, može i samo pegla..

3. U zadnje vrijeme sam se opskrbila sa nekoliko Kiehl's proizvoda i svi redom su genijalni. Obožavam buttere za tijelo, a voljela bih isprobati Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter. Vjerujem da nije bezveze proglašen njihovim najprodavanijim proizvodom.

4. Illamasqua Freak Scarab Extrait De Parfum stalno isprobavam u parfumeriji i bila bih presretna kada bi ga našla pod borom.

5. Charlotte Tilbury Supermodel Fallen Angel Palette, ah! Za ovom paletom patim mjesecima, ali se nikako ne mogu natjerati dati 45 funti za paletu od 4 boje. Možda me netko iznenadi, a možda i sama sebe, ipak je blagdansko razdoblje

6. U Laura Mercier La Petite Pâtisserie Soufflè Body Crème Collection se nalazi 6 različith mini Laura Mercier proizvoda za njegu tijela upakiranih u elegantnu kutiju - idealno za poklon.

Što se nalazi na vašoj wish listi? Jeste li smislile/nabavile božićne poklone?

6 komentara :

  1. the beauty department17. prosinca 2014. u 11:28

    I ja zelim Clarisoniiiiiiiic :( vala ce u 2015.toj bit moj :D

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja ti želim da ti se želja ostvari :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mila, samo sam uzdahnula na spomen Charlotte T. paleta sjena i Laura Mercier sufle krema za tijelo <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ghd peglu si i ja želim, odnosno željela sam. Sad hoću ovaj set pegla+fen! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jelda da je savršen? <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Paleta je stvarno predivna, ali nekako me sve manje privlači s obzirom da sam na više mjesta čitala kako na očima boje i nisu toliko lijepe :-( Šteta, ali barem sam uštedjelaa novce za neku drugu :-D

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena