nedjelja, 9. prosinca 2012.

Chanel Perfection Lumière

Chanel Perfection Lumière
Prije nešto više od godine dana Chanel je na tržište izbacio Perfection Lumière tekući puder. Namjenjen je mješovitoj, masnoj i normalnoj koži lica. Puder dolazi u dosta nijansi, a ono što vam može pomoći pri odabiru je da su oni s oznakom B (Beige) namjenjeni osobama sa žućkastim podtonom, dok će oni označeni sa BR (Beige Rose) bolje pristajati osobama s rozim podtonom. Sviđa mi se što puder sadrži i zaštitni faktor, SPF 10.
Chanel Perfection Lumière
Ambalaža je dosta jednostavna, a opet elegantna. Puder se nalazi u staklenoj bočici sa pumpicom koja olakašava doziranje potrebne količine, a količina iznosi 30 ml.

A sad malo o samom proizvodu. Moja nijansa je B30 i ona mi savršeno odgovara. Tekstura je po meni taman - ni pregusta ni prerijetka. Kod nanošenja ga je potrebno malo brže razmazati jer se dosta brzo "osuši" na licu. Osobno nemam problema s tim. Rekla bih da je prekrivanje srednje. Ono što me oduševilo je finish koji daje licu - koža izgleda predivno, ujednačeno i nekako čisto. Jako je lagan, nema onog ružnog osjećaja maske na licu, kao da i ne nosim puder. Znam da su se neke cure žalile na to da im puder nakon nekog vremena oksidira na licu, tj. poprimi onu narančastu boju, ali kod mene to nije slučaj.

Međutim, ima par sitnica koje mi se nisu baš svidjele. Prva je izrazito jaki cvjetni miris koji se dosta dugo zadrži na koži. Druga mana mu je što nije posebno postojan, tamo negdje nakon par sati nošenja zasjaji se T-zona, ali mislim da se to može rješiti sa nekim proizvodom za matiranje. I još jedna stvar - naime, ovaj puder naglašava i najmanje suše djelove lica, što me zimi jako nervira, tako da je dobra hidratacija obavezna.

Da li bih ga opet kupila? Hm, pa i nisam tako sigurna. Nakon što sam isprobala jedan drugi puder (recenzija naknadno), mislim da se za cijenu od oko 350 kn može naći i bolji.

Swatchevi nijanse B30
Chanel Perfection Lumière swatch

0 komentara :

Objavi komentar

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena