subota, 8. prosinca 2012.

Santa, can you hear me...

Kako nam se polako i ova godina bliži kraju, a blagdansko raspoloženje je već uzelo maha, odlučila sam sastaviti svoju wish listu u nadi da će je neki Djed Božićnjak vidjeti. 
Wish list
Kérastase Elixir Ultime šampon i maska - nedavno je Kérastase nadopunio Elixir Ultime liniju sa ova dva proizvoda, a kako sam ja opsjednuta proizvodima za kosu ovoga branda smatram da su mi potrebni :-D
  
Yves Rocher Argan ulje - probala sam mrvicu ovoga ulja na ruku i jednostavno me oduševilo mirisom. Meni miriše skoro pa identično kao Jean Paul Gautlier Classique parfem koji obožavam.

Urban Decay Naked Basics - napokon! UD je izbacio paletu sa 6 mat nijansi. Imam već Naked paletu (prvu), a kako ova sadrži boje koje koristim na svakodnevnoj bazi, voljela bih je pronaći pod Božićnim drvcem.

L'Occitane Marvellous Flowers Shimmering Oil - prekrasno svjetlucavo ulje iz L'Occitane blagdanske kolekcije idealno je za party sezonu.

Guerlain La Petite Robe Noire - crna višnja, bergamot, ruža, tonka, vanilija... Zaljubila sam se u ovaj novi Guerlainov miris, izrazito je postojan i meni jedan od najboljih mirisnih noviteta.

Yankee Candle Christmas EveTraditional holiday scents of a warm hearth, sugared plums, and candied fruits. Tako na Yankee Candle (odnedavno moja nova opsesija) stranici opisuju ovu svijeću iz blagdanske kolekcije. Zvuči savršeno!

1 komentara :

  1. http://www.yves-rocher.com.hr/katalog/4/tijelo-i-njega-protiv-sunca/47/pilinzi/proizvod/69328/piling-za-tijelo-hammam/

    Ulje od argana od Yves Rochera je odlično! Imam ga i oduševljena sam s njim, kao i sa ovim pilingom za tijelo od argana :D

    OdgovoriIzbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena