nedjelja, 6. siječnja 2013.

Clarins Crystal Lip Balm

Posljednjih nekoliko godina Clarins u svojoj ljetnjoj kolekciji izbacuje preslatke balzame za usne. 2 godine sam gledala te prozirne balzame veselih boja i napokon sam si prošlo ljeto priuštila Crystal Lip Balm u nijansi 02 Crystal Violet.
Clarins Crystal Lip Balms
Iako su do sada bili skroz prozirni, prošle godine Clarins je odlučio ubaciti i malo pigmenta u sredinu. Moram priznati da mi se kod isprobavanja u parfumeriji svidjelo što ostavlja dosta boje na ruci, a miris je bio fantastičan - po gumenim bombonima te sam ga odlučila kupiti. Bilo bi bolje da nisam.
Da odmah prijeđem na stvar. Ovo je vjerojatno NAJGORI proizvod za usne ikada. Sam balzam uopće nije hidratantan, naprotiv, nenormalno isušuje usne. Odmah po nanošenju se osjeti neugodno zatezanje koje se daljnjim stajanjem samo pogoršava doslovno do boli. Kako je ovaj pigmentirani dio smješten u sredini, tako boja neravnomjerno ostaje na usnama. Užas! Zapravo, šteta jer je nijansa jako lijepa. Za cijenu od oko 160 kn (koju nastojim izbrisati iz memorije) očekivala sam puno više. Preporučam preskočiti, osim ako ne želite proizvod koji će vam stajati za ukras.

Ovaj balzam je sigurno najveći promašaj što se tiče kupovine u 2012. godini!

0 komentara :

Objavi komentar

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena