nedjelja, 20. siječnja 2013.

Zimski shopping

Lush trenutačno ima popust od 50 % na sve proizvode iz Božićne linije i cjelokupni asortiman proizveden do 01.rujna 2012., a kako volim većinu njihovih proizvoda, morala sam si uzeti neke sitnice. :-D
Lush
Twilight shower gel - mislim da ovaj gel ima najljepši miris na svijetu, kao i Lusheva istoimena kugla. Miriše po lavandi, tonki i ylang ylangu, jedan stvarno ugodni i relaksirajući miris. Idalan za prije spavanja. :-) Duboke ljubičaste boje, sa sitnim srebrnim šljokicama (koje ne ostaju na koži) asocira na ponoćno nebo sa tisućama zvjezdica. 

Žao mi je što je ovo LE proizvod i iskreno se nadam da će ga Lush jednom uvrstiti u stalni asortiman. A ako ne, onda barem da nam se vrati za svaki Božić kao i Snow Fairy.

Popcorn Lip Scrub - obožavam Lushove pilinge za usne i do sada sam više puta koristila Bubblegum i Mint Julips. Popcorn ima slatkasto karamelasti miris, ali je za razliku od ostalih pilinga slanog okusa. To mi se baš i ne sviđa pa ga nakon pilingiranja samo isperem.

Whipstick - Slastan i kremast, čini usne mekima i njegovanima uz pravu čokoladu, ulje slatke naranče, ulje badema i najdivnije kakao i shea maslace. Moj HG među balzamima za usne. Kupujem ga po ne znam koji put i do sad nisam našla balzam koji bolje njeguje. A i miriše :-D
Redken Hair Cleansing Cream - šampon za dubinsko čišćenje kose. Moram priznati da sam oduševljena.

Korres Yogurt Cream - hidratantna kremica za lice grčkog brenda. Dugo je stala na wish listi, recenzije po netu su bile i više nego dobre i tako se našla u mome kozmetičkom ormariću. 

Caudalie Vinoperfect Enzymatic Peel Mask - masku sam također isprobala i za sada mogu reći da mi se sviđa. Više o maskici uskoro.

0 komentara :

Objavi komentar

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena