nedjelja, 23. lipnja 2013.

Monoï #4 - Yves Rocher Monoï Eau des Vahinés

Yves Rocher Monoi Eau Des Vahines
Još jedan proizvod u nizu  Monoï recenzija. Ovaj put vam predstavljam Yves Rocher Monoï Eau des Vahinés EDT.
Prošlo ljeto Yves Rocher je izbacio ovaj miris u svojoj kolekciji kao limitirano izdanje za 2012.godinu. Mislila sam se hoću li ga recenzirati, no kada sam vidjela da će biti dostupan i ove godine, odlučila sam da ipak hoću.
Mislim da je parfeme teško recenzirati, najprije jer su nam svima ukusi različiti, a i jer svačija koža reagira drugačije na isti miris. U svakom slučaju, ukoliko se odlučite na kupnju, prije toga ga isprobajte u dućanu. ;-)
Yves Rocher Monoi Eau Des Vahines
Monoï Eau des Vahinés dolazi pakiran u plavoj kartonskoj kutiji sa Tiare cvijetom. Nasuprot kolorističnoj kutiji, bočica je vrlo jednostavna, prozirna sa smeđim čepom. Dostupan je u jednoj količini - 100 ml.
Miris odiše egzotičnim notama cvijeta tiare, ylang-ylanga, kokosa i vanilije. Na mojoj koži se u početku najviše osjeti tiare (gardenija) i taj se miris zadrži nekih pola sata. Nakon toga, lagano se počinje osjećati i vanilija u kombinaciji sa kokosom, no i dalje prevladava miris tiare. Ako bih ga išla usporediti sa mirisom YR Monoï ulja, rekla bih da je ovaj definitivno jači i intenzivniji te se više osjeti cvijetna nota.

Osobno ga obožavam, miriše mi kao ljeto u bočici. :-D Ovu zimu sam ga ponekad znala staviti mrvicu na zapešće prije spavanja, samo da me vrati u ljetni odmor.
Moram priznati da me iznenadio postojanočću - znam se namirisati ujutro oko 6 i osjećam ga cijeli dan. Naravno, intezitet oslabi s vremenom, ali i dalje je prisutan.
Yves Rocher Monoi Eau Des Vahines
Mislim da ga je za sada moguće nabaviti u Yves Rocher trgovinama u Zadru i Zagrebu jedino u kombinaciji sa Lagoon gelom za tuširanje po cijeni od 135 kn. Definitivno isplativo, ako mene pitate. Ja sam njega samog platila 170 kn prošlo ljeto.

I što kažete? Hoćete li ga isprobati?

10 komentara :

  1. Trk do trgovine, da vidim hoće li mi se svidjeti miris, ostalo zvuči obećavajuće:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da će biti dostupan i ove godine kod nas :D Jedva čekam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) Svakako ga isprobaj, mislim da bi ti se mogao svidjeti.

      Izbriši
  3. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuci dobro ali nisam u mogucnosti isprobati ga jer su mi njihovi ducani daleko :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj. :-(
      Ali zato ti je barem dostupan web shop. :-)

      Izbriši

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena