četvrtak, 31. siječnja 2013.

Caudalie Beauty Elixir

Inspiriran poznatim 'Eliksirom mladosti' mađarske kraljice Isabelle, ovaj posvjetljujući tretman u serumu omekšava crte lica i sužava pore te je odlična podloga za make-up.
Ekstrakti grožđa (Vitis Vinifera) daju sjaj, ekstrakti ruže tonificiraju kožu, eterično ulje ružmarina ojačava kožu i ima učinak pomlađivanja, mirta i eterična ulja organskog matičnjaka i mente imaju adstringentno djelovanje, a vodica narančinog cvijeta omekšava kožu.

Beauty Elixir sam kupila još ovo ljeto nakon opće pomame u beauty svijetu za njim. Na prvu mi se učinio kao nepotreban proizvod, ali sada mi nimalo nije žao što sam ga kupila. Jednom riječju - savršenstvo!

Može se koristiti na više načina. Za osvježenje i fiksiranje make up-a ili prije nanošenja kreme za lice. Prije korištenja ga je potrebno promućkati. Dovoljna su dva do tri pritiska na pumpicu i učinak je vidljiv odmah. Sužava pore i lice izgleda blistavije. Ovo ljeto me je doslovno spasio po paklenim vrućinama jer osim što divno miriše po ružmarinu i menti, lagano i hladi kožu, a to djelovanje traje nekoliko minuta.

Pakiran je u staklenu bočicu, koja mi se jako sviđa, izgleda elegantno i luksuzno. Može ga se kupiti u dvije veličine: od 100 ml (278,00 kn) ili u ovoj koju ja imam, od 30 ml. Manja mi je djelovala nekako praktičnija za nošenje u neseseru, a možda si jednom uzmem i veliku. Jedna za toaletni ormarić, a drugi za neseser. :-)

Cijena bočice od 30 ml iznosi 94,00 kn.

1 komentara :

© Cosmetic essence , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena